Wprowadzenie: Dlaczego marketing ma znaczenie

Marketing jest tak ważny dla firm, ponieważ dostarcza informacji o produkcie lub usłudze potencjalnym klientom i buduje świadomość. Marketing pomaga w tworzeniu szumu na temat tego, co oferujesz, docelowych odbiorców i Twojej firmy. .

Marketing pomaga również budować zaufanie klientów, pokazując im, czego mogą oczekiwać od Ciebie i Twojej firmy. Pokazanie ludziom, jak dobrze znasz się na danym temacie, da im pewność w kontaktach z Tobą lub kupowaniu Twoich produktów i usług.

1. Przeprowadź analizę rynku, aby zrozumieć problemy klientów i istniejącą konkurencję

2. Zdefiniuj grupę docelową, segmenty klientów i idealną personę nabywcy (Kim są Twoi klienci? Jakie są ich potrzeby?)

3. Napisz cele SMART dla lepszego zarządzania odpowiedzialnością i wydajnością kampanii marketingowych (Jakie cele musisz osiągnąć do kiedy?)

4. Przeanalizuj swoje taktyki, aby wymyślić kreatywne pomysły i strategie kampanii (jakiej taktyki możesz użyć?)

5. Ustaw budżet marketingowy zgodnie z wymaganiami biznesowymi. Ile pieniędzy potrzebujesz? Jaka ma być alokacja budżetu?

Sprawdź: Citylight